Hellu!

Kom hem för ungefär en timme sen, har precis ätit och nu sitter jag här. Skolan idag var faktiskt helt okej, dagen gick ganska fort. Jag fick för en gångs skull gjort väldigt mycket i både mediekunskapen och i matten. Har valt till matte B i 2an sen så känner att jag måste gå in lite mer för matten. Blev även klar med mitt kollage i mediekunskapen. Vi har hållt på med det arbetet sen vi började skolan typ, haha och nu blev jag klar. Men bättre sent än aldrig ni vet! Vi i A klassen hade som uppgift att göra ett kollage om oss själva medans dom i B klassen hade att göra om en artist. Så vi e A klassen hade väl lättast uppgift, vi behövde inte leta på Internet efter information och sådär. Var bara att skriva lite om sig själv och sätta dit lite bilder. Blev hur som helst nöjd med mitt i alla fall :).

Patrik kommer hit om en stund och leker. Blir nog lite film och så, får se. Skriver senare ikväll!


& så här ser mitt kollage ut, vad tycks? (a)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

det blev snööööggt:)

2009-02-02 @ 17:17:25
Postat av: anonym

fint!

2009-02-02 @ 22:47:46
Postat av: Arvid

riktigt snyggt :D

2009-02-03 @ 00:06:24
Postat av: de du ;)

snyggt de blev :)

2009-02-03 @ 19:00:55
Postat av: anonym

blev bra :)

2009-02-04 @ 07:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0