Hårinpackning

Min blogg ville inte funka igår efter att jag duschat så jag lägger in detta nu. Skrev det runt 1 inatt.

Har precis duschat klart och tvättat ur hårinpackningen. Jag har alltid andvänt märket garnier fructis på mina hårinpackningar. Men idag testade jag med elvital istället. Det var läskigt, för den var rosa och när jag fått i de i håret såg de ut som de färga av sig och att jag skulle få rosa hår. Hade lite panik ett tag, men det gick över när jag sköljde ur de och insåg att min blond/vita färg på håret var kvar. Elvitals hårinpackning gjorde helt klart håret mycket lenare och fräschare, men färgen var inget vidare och inte lukten heller. Garnier fructis luktar super gott, har ingen färg och gör håret lent. Dock inte leka lent som Elvital, så jag ska nog börja använda elvital framöver nu. Prismässigt ligger dom lika, de ligger kring 40 kronor. Båda två är sådana som man kan ha i håret varje dag. Finns vissa hårinpackningar som man bara kan ha i håret en gång i veckan, jag vill ha varje dag. Det blir Elvital som får följa med mig ner i varukorgen när jag är och handlar i fortsättningen, helt klart!

Ingen annan som använder någon bra hårinpackning som både luktar gott, är genomskinlig, gör håret lent och inte är för dyr? Ge mig tips!

                       

/ Amalaj
                                                         


Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag har fructis;)

2009-02-09 @ 14:52:56
Postat av: sara

jag har elvital ;)

2009-02-09 @ 21:30:43
Postat av: madde

prova gliss :)

2009-02-10 @ 10:53:38
Postat av: Brorsan !

jag har gliss :)

2009-02-10 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0