Godmorgon!

Vaknade för ungefär en timme sen, har precis ätit frukost och nu ligger jag i sängen och ser på tv. På onsdag ska hela medieprogrammet vara i skolan från 8 till 8, vi ska nämligen ha något som heter medie max. Ingen aning om vad vi ska göra för det är ''super secret'' så får väl se vad det är. Vi ska även ha detta på torsdag så slipper vanliga lektioner då med. Vi blir lediga på fredag efter de här två dagarna så jag klagar inte. Det innebär alltså att vi får en dag till på vårt efterlängtade lov. Har inte planerat lovet än, men blir helt klart vatra den 9 iaf! Min pojke åker bort på lovet och åker skidor. Han kommer vara borta på alla hjärtans dag, visst är det oförlåtligt? :( Det enda positiva med att han åker bort är att jag då får tid för att vara med kompisar jag inte träffat på länge.

Igår kväll var jag med med min bästa killkompis Linus som sagt. Vi såg på ''Bolt'', den var inte så bra som jag hade trott. Gillar inte precis tecknade filmer, men denna vekade rolig när man fick se en liten bit av den på julafton. Men den biten man fick se var dock den enda biten som var rolig i filmen. Efter den såg vi ''How High'', det var en komedi och den var riktigt bra. Det blev en hel del datanördande också. Runt 10 blev båda två helt sjukt trötta så vi låg i sängen och pratade och halv sov. Sen fick jag massage av Linus och då va det inte långt ifrån att jag somnade kan jag ju säga. Riktigt skönt! (: Han åkte hem 12 och jag gick och la mig precis efter att han åkt. Jag är så trött jämt nu vet inte vad det är med mig. Jag behöver lov!

Idag blir det att färga håret om jag får som jag vill och efter det vet jag inte vad som händer. Men nu ska jag dra och träna, jag har blivit duktig och äter bara nyttigt och är ute och springer varannan dag, tränar varannan och så har jag dansträning varje tisdag. Fast ganska ofta blir det både springa och träna, men för att få bäst resultat ska man träna varannan har jag hört. Ska försöka hålla mig till det. Så det går fint med mitt nya liv! ;)



/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

du e fruktansvärt sööt, alla(L) dag tillsammans:)

2009-02-01 @ 15:58:27
Postat av: Klara

Duktig du e. Jag borde också börja träna och så, men jag orkar bara inte. Hahah jag e för lat ;)

2009-02-01 @ 17:57:46
Postat av: Arvid

jag håller me mathilda :D, du är grymmt söt (A)

2009-02-01 @ 20:44:48
Postat av: Peter

söt!

2009-02-01 @ 23:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0