Godmorgon måndag

Godmorgon på er! Jag lyckades faktiskt ta mig upp i morses, men det var svårt. Har ätit lite frukost och duchat än så länge. Duschen råkade bli lite väl länge så nu får jag stressa lite. Men det är jag ju van vid, eller hur? Thilda skickade sms nyss och skrev att hon är sjuk, blir tråkigt utan henne i skolan. Krya på dig sötnos! Idag har jag inga bestämda planer, skola från 9.35 till 15.20, sedan hem och käka och sådär. Efter det kan jag göra precis vad jag vill eftersom jag inte har några läxor, skönt! Nu måste jag gå och sminka mig och fixa håret om jag inte vill komma försent. Ha en bra dag!

Massa krya på dig kramar till Thildisen!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

aaw, tack hjärtat. det ska jag verkligen göra så jag kommer i morgon!(L)

2009-02-23 @ 09:48:42
Postat av: Robin

sötnos!

2009-02-23 @ 16:26:34
Postat av: Anonym

saknar dig!

2009-02-23 @ 16:27:56
Postat av: Emmie

Ammi, du är det bästa jag vet! Och jag saknar dig :(

2009-02-23 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0