Godmorgon!

Alarmet på mobilen ringde 6.00, jag var för trött för att gå upp med en gång. Så jag tänkte att jag skulle blunda lite bara. Men jag vaknade 6.30 igen, så det blev inte bara att blunda. Har fått stressa rätt ordentligt nu och det är det värsta jag vet att göra på morgonen. Hela dagen blir förstörd utav det, på morgonen ska man ta de lugnt. Men jag börjar bli klar nu så jag hinner nog till 7.30 då vi åker och hämtar Thilda och sedan åker till skolan. Idag blir det skola, efter skolan ska jag hämta glasögonen och sedan blir det hem till lillasyster och fixa henne och hennes kompis. Kvällen är oplanerad. I helgen måste jag verkligen åka och titta efter en klänning till brölloppet som är nästa lördag. Men mamma verkade inte så pigg på att följa med mig, får väl se om jag kommer iväg. Nu ska jag gå och fixa håret, ha en superbra dag!

Btw så är jag så otroligt trött på snön nu, den tycks aldrig försvinna.
Jag är inte ensam om att vilja ha sommar antar jag?

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Sv; okej, själv följer jag slaviskt Greys Anatomy!! =)

2009-02-20 @ 08:54:09
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: sandra

nej det äre du verkligen inte !! tänka att kunna ta en promenad utan att frysa röven av sig ;)

2009-02-20 @ 16:04:00
URL: http://thegirlsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

verkligen inte, jag vill ha sooooommar!

2009-02-20 @ 18:03:47
Postat av: david

soooooooooooooooooomar, ge mig!

2009-02-21 @ 14:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0