Godmorgon!

Har precis fixat mig klart och ska strax åka och hämta Thilda, sen blir det mot skolan. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, först skola och när jag kommer hem måste jag plugga. Blir kanske en promenad eller något efter det. Skönt med fredag imorn, jag behöver helg mer än någonsin nu! Vet inte vad jag ska göra i helgen men jag är extremt party sugen. Olins nästa fredag i alla fall. Denna veckan har vart ovanligt lång, känns inte som om de bara är torsdag. Men så är det ju, nu ska jag dra mig neråt och se om mamma är klar för att åka. Ha en bra dag!

Vad är era planer för helgen?

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Följer du någon TV-serie?

Vilken tycker du är den bästa TV-serien som visas just nu på TV??

2009-02-19 @ 07:23:51
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: pontus

partyyyy :D

2009-02-19 @ 17:08:45
Postat av: göööööööööööran

suuuuuuupa :D

2009-02-19 @ 18:35:51
Postat av: ronja

myskväll me älski (a)

2009-02-19 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0