Godmorgon

Hoppas ni sovit gott för det har verkligen inte jag. Gick och la mig runt 12 kunde inte somna för jag frös något otroligt mycket. Gick upp och tog på mig mjukisbyxor och en tröja men jag frös i alla fall. Hämtade en extra filt tog på mig duntofflor och morgonrock men ändå frös jag. Till slut lyckades jag somna och när jag vaknade svettades jag, håller jag på att bli sjuk tro? Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu, för det har inte jag tid för. Så mycket i skolan och är man borta en dag missar man hur mycket som helst. Har sovmorgon till 11.00 idag, väldigt skönt. Gick upp 9.15 och var supertrött, men det är jag alltid men ändå. Slutar 15.20 idag och 16.00 blir det optikern. När jag kommer hem måste jag plugga engelska och sen blir det nog sängen ganska tidigt. Hoppade in i duchen precis när jag vaknat, fixade mig och sen fixade jag mat. Vi får ingen mat i skolan idag när vi har sovmorgon så måste äta något riktigt innan skolan. Jag orkade inte laga mat så jag värmde en färdig låda. Så nu ska jag gå och äta upp den och sedan blir det gå till Thildas mormor som ska köra in oss till skolan. Förövrigt har jag helt sjukt ont i mitt högra knä, bulorna och blåmärkena där är inte vackra alltså. Har även träningsvärk från dansen igår, så det är svårt att gå nu känner jag. Men jag överlever, ha en bra dag!

Natur prov det första vi har när vi kommer till skolan. Önska mig lycka till?



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

god luck :D

2009-02-18 @ 10:28:28
Postat av: Arvid

GLFH :D

2009-02-18 @ 15:36:59
Postat av: sanna

gick de bra :)?

2009-02-18 @ 18:59:38
Postat av: Ida

fint öga :)

2009-02-19 @ 06:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0