Godmorgon

Egentligen har jag vart vaken sen halv 10 men inte haft tid för att skriva för äns nu. Har duschat och så, ska fixa mig snart. Håller på och gör en ansökan till sommarjobb på sommarland, sån tid det tar! Får hoppas man kommer in någon stans, vill inte vara utan jobb i sommar. Fredag den 13 idag, otursdag alltså. Ja vi får väl se vad som händer tror faktiskt inte på sånt där, gör ni? Vill inte tro på det heller eftersom mamma och pappa är ute och åker bil nästan hela dagen, nej usch!

Idag ska jag träffa ''lillasyster'' en stund och ikväll kommer Sandra och sover här, myys! Mamma och pappa åkte i morses så nu är jag själv hemma med Emil och Lena. Nu ska jag göra klart ansökan till sommarland sen måste jag gå och sminka mig och fixa håret. Ha en bra dag, utan olyckor!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte på detta nej

2009-02-13 @ 15:28:50
Postat av: Oscar (a)

fredagen den 13, jag klara mig fårn den dagen :)

2009-02-13 @ 17:59:19
Postat av: du vet vem

hoppas du klarar dig ifrån olyckor! :)

2009-02-13 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0