Godmorgon

Vaknade halv 11 men låg kvar i sängen och tittade på tv. Nu är jag uppe och tänkte blogga lite. Igår fick jag reda på att min kusin Mattias ska gifta sig. Så det blir bröllop den 28 februari, ska bli otroligt kul! Har aldrig vart på ett bröllop, men det har alltid varit lite av en dröm att få gå på ett. Så nu äntligen går min dröm i uppfyllelse. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, sånt är så svårt tycker jag. En klänning vill jag ha, men vad ska det vara för färg? Inte vit i alla fall, för man får ju inte överglänsa bruden. En blå eller röd kanske? Svårt! Har ju i alla fall ett par veckor på mig att bestämma mig. Idag kommer Oscar hit, blir säkert film och en promenad. Imorgon åker han till Idre och är borta till söndag. Nej, nu ska jag kila ner och äta lite frukost sedan blir det dusch och fix. Ha en bra dag!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: anonym

Vad underbart, bröllop är så fint! :')

2009-02-10 @ 11:07:26
Postat av: Mathilda

bröllop e fint:)

2009-02-10 @ 13:59:44
Postat av: Oscar (A)

Bröllop :'')

2009-02-10 @ 23:26:35
Postat av: Tina

åh, jag vill också gå på bröllop! :')

2009-02-10 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0