Godmorgon!

Har precis vaknat, tyvärr inte av mig själv. Oscar kommer hit runt halv 1 så jag satte klockan på 11 så att jag skulle kunna göra iordning mig i lugn och ro. Är på toppen humör! Vem blir inte det när den tittar ut genom fönstret och solen skiner och när den dessutom har lov? Får ta med Oscar ut på en lång och härlig promenad sen. Ikväll blir det vatra, har fixat med skjutsen nu. Har dock inte bestämt vad jag ska ha på mig. Hawaii tema, hmm? Ja jag kör nog på iden jag hade igår ändå. Nej, nu hade jag tänkt kila ner och äta lite frukost, ha en underbar dag!

Bilden är från Karlsborg, älska de stället!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Ola

Riktigt fin bild! Vill du bli fotograf?

2009-02-09 @ 20:02:09
Postat av: 1337

fan vad fin bild

2009-02-09 @ 21:31:20
Postat av: lollo

snygg bild :)

2009-02-10 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0