Godmorgon!

Eller ska jag kanske säga godeftermiddag? Ja i alla fall så tog jag mig en lång sovmorgon idag, vaknade halv 1. Super skönt att få sova tills man vaknar av sig själv. Gick upp direkt, duschade och åt mat. Nu har jag precis fixat mig och då blir det såklart lite bloggande :). Idag kommer Jessica och hennes familj hit en stund. Jessica är 4 år, jättesöt och JÄTTEBUSIG. Så det är nog tur att jag fick sova tills jag vakna av mig själv, för nu är jag pigg och kan busa tillbaka med henne. När dom har åkt hem igen så vet jag inte ritkigt vad som händer, men ikväll blir det i alla fall melodifestivalen med lite folk. Lite oklart än vilka dt blir, men Thilda ska självklart vara med :). Nu hade jag tänkt borsta tänderna och lite så innan Jessica och dom kommer. Vi hörs senare!

Bjuder även på en sjukt gammal bild på mig och söt-Jessica!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

gullungar!

ofc att jag kmr;gg

2009-02-07 @ 13:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0