God natt!

Kom hem för en stund sen har precis packat min dansväska och nu blir det lite bloggande. Idag har jag lekt med Patrik, skrattat tills jag inte fått någon luft. Han är allt bra den där Patrik. Vi kika tv, snackade och åkte bil. Känner att jag verkligen kan vara mig själv med honom och det är ju bra :). Tror inte någon klarar av att vara med den pojken utan att skratta alltså, det funkar bara inte. Brorsan är bäst!

Imorn har jag sovmorgon till 10 över 9, väldigt slapp dag på tisdagar. Slutar redan 13.25, men det är också enda dagen på hela veckan som jag slutar tidigt. Förutom varannan fredag då. Efter skolan blir det buss till Lidköping och antagligen träffa Arvid och sen är det dansträning. Jag går i streetdance och det är verkligen hur kul som helst! Just nu håller vi på att lära oss hjula och göra volter och sådär. Först dansar vi alltid en uppvärmingsdans, sen fys efter det hjula/volter och sedan en annan dans. Riktigt kul, är glad över att jag vågade börja med detta. Ingen av mina kompisar tyckte streetdance verkade kul, så jag började själv. Stolt över mig själv att jag vågade det, brukar annars vara blyg med sånt. Men men, så är det. Nu hade jag tänkt sova, skriver imorn :) Sov gott!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: patrik :)

du är bra :)

2009-02-02 @ 23:44:20
Postat av: Arvid

klart du ska va me mig :D

2009-02-03 @ 00:07:40
Postat av: Mathilda

det e kul med street dance men man har ingen tid;)

2009-02-03 @ 15:28:08
Postat av: Paula

har funderat på att börja dans, verkar så kul :)

2009-02-03 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0