God natt folket!

Blev väldigt intresserad av de där jordgubbsförsäljar jobbet. Ska skicka brev till dom imorn! Imorgon åker mamma och pappa upp till karlstad för att hälsa på min gammel moster som är sjuk. De kommer hem på lördag eftermiddag/kväll igen. Så imorn kommer min Sandra och sover här, ska bli mycket mysigt. Den där dagen/kvällen/natten är mycket efterlängtad ska ni veta. Vill verkligen åka och shoppa snarast möjligen, hittade ju ingen klänning till brölloppet. Jag vill även ha nya jeans, en hög midja kjol och fler tshirtar. Men prioriterar nog klänning nu i alla fall, tur att jag har lite mer än två veckor på mig att hitta en. Har även börjat fundera på hur jag ska håret, som sagt så längtar jag väldigt mycket till denna dagen. Har aldrig vart på ett bröllop förut så det blir en ny upplevelse! Nej hurrni, nu kanske det är dags för mig att sova? Alla jag skriver me på msn går och lägger sig, knappt inga kvar nu. Känns som om jag gick upp först och går och lägger mig sist av de som har lov. Man blir trött av att shoppa så egentligen borde jag redan sova. Fastnade ju vid datorn pga sommarjobben så satt faktiskt kvar här av en god sak. Måste bara säga att det är riktigt skönt att ha datormus nu och slippa använda ''plattan'' på datorn som mus. Bra köp av mig, de gjorde jag bra. Sov gott folk! :)

Visst är mitt nattlinne super gulligt?


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh sånt vill jag med ha! :')

2009-02-13 @ 12:08:56
Postat av: Oscar (a)

klart jag vill älskling (a)

2009-02-13 @ 17:57:50
Postat av: victor

jag vill :D

2009-02-13 @ 18:09:46
Postat av: Arvid

haha :P, gulligt linnne :D

2009-02-15 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0