God natt!

Efter en mycket konstig dag säger jag god natt. Denna dagen har vart helt galen, så mycket som hänt och så mycket som förändrats. Vaknade som flickvän, kommer somna som singel. Men det känns bra i alla fall, det var det bästa för mig och det blir automatiskt det bästa för honom då.
Har verkligen superont i mina knän nu känner jag, inga dåliga bulor och blåmärken jag fått. Ramla som sagt när jag var ute med Patrik, Sandra och Erik. Känner även att träningsvärken från dansen börjar komma och smyga sig på. Men träningen idag var roligaste på länge och jag längtar till nästa vecka. Imorgon har jag sovmorgon till 11, vilket är väldigt skönt för jag behöver sova. Börjar morgondagen med naturprov, inte kul alls men det måste ju göras. Slutar 15.20 och 16.00 har jag tid hos optikern. Jag vill inte ha glasögon, så jag vill inte dit. Men nu är det så att jag inte har mycket till val. Jag fryser så jag hackar tänder så nu ska jag gå och krypa ner under tecket, sov gott!

are you afraid to lose your girlfriend, you're not good enough

Foto: Me, myself and I

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Tina

gillar bilden :)

2009-02-17 @ 23:58:59
Postat av: Adam

sista meningen där e så jävla sann!

2009-02-18 @ 09:54:34
Postat av: Mathilda

du kmr bli supersöt i glasögon sötnos(L)

2009-02-18 @ 09:59:59
Postat av: sandra

älskling du va sötast när du ramlade :

2009-02-18 @ 14:41:07
URL: http://thegirlsandra
Postat av: putte

gillar bilden :)!

2009-02-18 @ 18:59:58
Postat av: putte

gillar bilden :)!

2009-02-18 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0