God natt!

Sådär, nu har jag tränat klart och gjort en hårinpackning. Som sagt så märks det redan skillnad på håret, så får fortsätta med detta varje kväll. Min kusin Mattias ska gifta sig den 28 februari som jag skrivit tidigare. Emil ska ta med sig Lena och jag ska ta med mig Oscar, längtar massor. Imorn åker min Oscar till Idre och åker skidor, han kommer hem på Söndag igen. Men jag träffar honom först på måndag, så vi blir utan varandra i fem dagar. Första gången vi är ifrån varandra så länge, men det ska nog gå bra. Han hade med sig ett hjärtformat ljus till mig idag som han ville att jag skulle tända på alla hjärtans dag och samtidigt tänka på honom. Så det ska jag göra och även ha på mig hans tröja som jag sprutat massor av hans parfym på. Han råkade glömma sin parfym här idag så jag kan ta mer på tröjan om den slutar lukta. Jag gav honom en av mina toffsar som han ska ha på sin handled under tiden han är i Idre. Haha, det låter som om vi inte ska få se varann på flera år. Hoppas i alla fall att du får det kul i idre hjärtat!

Imorgon ska jag till tandläkaren, inte kul alls. Ska dit 13.10 så det förstör hela dagen också. Jag har tandläkarskräck så skjuter alltid upp på mina besök. Är bara en vanlig koll, men tänk sen om man har hål eller så. Då måste man tillbaka och borra och grejer, usch! Hoppas verkligen att mina tänder är friska och hela. Ligger i sängen och ser på Walk the line, jag har blivit beroende av den filmen. Ska sova om en stund, börjar bli riktigt trött känner jag.Men först ska jag se klart filmen. God natt på er!

De hjärtformade söta ljuset


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: ninni

haha, gulligt :)

2009-02-11 @ 17:10:22
Postat av: Oscar (a)

hihihi, Hjärtat(L)

du imorn ska jag åka skidor!! kmr bli fett skoj! hoppas du har det roligt utan mig i 5 dagar, jag ska försöka iaf (A)

2009-02-11 @ 20:11:39
Postat av: Mathilda

gulligt!:)

2009-02-12 @ 23:06:38
Postat av: Anonym

haha, lol! va ett ljus de bästa han kunde komma på?

2009-02-13 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0