God natt!

Har suttit och gjort smycken i ett par timmar nu, det är hemskt kul och tiden bara rinner iväg. Jag tog en paus emellan och åt lite fruktsallad med Emil och Lena. Super gott och super nyttigt som sagt. Lena har förövrigt köpt några armband av mig, gulligt av henne :). Gjorde 4 halsband och 2 ringar ikväll, så hann med en del. Sitter och pratar med Emil och Lena nu, Emil ska köpa ny säng. Min säng är större än hans så dom är här i mitt rum nu och ser om den passar bättre. Nu hade jag tänkt gå och göra en hårinpackning och sedan krypa ner i sängen och titta på ''Walk the line'' igen. Den var ju som sagt otroligt bra, lite sorglig men otroligt bra. Sedan blir det sova, hoppas ni haft en bra dag. God natt på er!

Halsbanden & ringarna

       


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: S a o s . b l o g g . s e

Den blåa ringen var superfin! (^^,)

2009-02-10 @ 06:31:46
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyckte den vita ringen va fin! :)

2009-02-10 @ 10:52:18
Postat av: anonym

jag gillade den vita! :)

2009-02-10 @ 10:57:42
Postat av: thegirlsandra

haha jag gilalr verkligen ditt nagellack xD

2009-02-10 @ 20:12:06
Postat av: Oscar (A)

ofta du ser filmen två ggr? :D haha. men den var bra. SUPER SNYGGA RINGAR OH HALSBAND! som du har köpt? :O haha. ne men det har du gjort bra Amelie(A)

2009-02-10 @ 23:24:29
Postat av: Sofia

super fina smycken! :)

2009-02-10 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0