God natt!

Nu var det dags för sängen, dagen har vart kanon. Känner mig så lycklig, äntligen har jag fått ordning på mitt liv. Jag behövde bara inse att jag var den enda som kunde göra något åt saken. Allt känns bara så bra och lätt nu, var länge sen jag kände på detta vis. Tur att jag har såna underbara kompisar. Imorgon är det först skola, börjar 8.00 och slutar 13.30. Efter skolan ska jag gå och hämta mina glasögon. Tror att jag får med mig en liten Thilda dit också, sen tar vi bussen hem. När jag kommer hem ska jag dra direkt till min syster för att fixa henne och hennes kompis till discot imorgon kväll. Dom skulle vara fjortisar så här ska sminkas kan jag lova! Är hos dom till efter 6 någon gång och efter det får jag se vad jag hittar på. Nej nu var det dags för sängen, sov gott!

Btw, en väldigt trevlig nyhet. Färjestad vann över Djurgården idag 4-3.
& Färjestad leder tabellen, kompis det går bra nu!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: robin

UNDEEEEEEEEEEERBART, KROSSA KROSSA KROSSA! :D

2009-02-19 @ 23:12:32
Postat av: Mathilda

japp det får du!:D

oh fbk kan ba liksom bläääääääääääääääää:o

2009-02-19 @ 23:22:17
Postat av: En du inte känner ;D

Färjestad e ju för bra :D

2009-02-19 @ 23:25:38
Postat av: ricky

fan va härligt :D

2009-02-20 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0