God natt!

På onsdagar har jag alltid värsta träningsvärken efter träningen på tisdagar. Men idag hade jag faktiskt ingen, sköönt! Hade tänkt gå ut och gå när jag kom hem ikväll, men snön vräkte ner så jag skrota den iden. Imorn har jag och älskling 2 månader, så efter skolan ska jag vara med honom. Tiden har gått sjukt snabbt, känns inte som om det är 2 månader redan, men så är det faktiskt. Är även lite nervös inför morgondagen i skolan när vi ska spela in vår saga och visa upp den för alla osv. Hoppas det blir bra. Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, klockan är 21.57 bara så denna kvällen blir det allt sova tidigt som jag tjatat om länge. Vuxenhetspoäng till mig där ja! God natt på er, hörs imorn!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

går oh lägger dig 3 minuter innan;) applåder:D

2009-02-04 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0