Glasögonorm

Dagen idag har varit väldigt bra. Många som inte trivs i klassen längre, så A klassen hade ett litet ''klassråd'' om detta idag. Vi kom fram till att vi ska börja hitta på saker på fritiden tillsammans, så som laga mat och ha filmkvällar osv. Det tror jag blir bra. Har gått omkring och haltat hela dagen, höger knä gör helt galet ont plus att jag har träningsvärk också. Naturprovet idag var ganska lätt, eller det kändes som det gick bra i alla fall. Var bara ''sant eller falskt'' frågor så då hade man ju 50% chans att svara rätt. Efter skolan kom mamma och hämtade mig, vi åkte och käkade en snabbis sedan blev det optikern. Jag har glasögon redan sen innan, men ser inte med dom längre. Så jag visste ju att jag skulle få glasögon idag. Valde ett par röda björn borg bågar, dom var faktiskt snygga. Tänker inte använda dom hela tiden, (optikern sa att jag inte behövde det). Utan det blir bara när jag läser, sitter vid datorn, ser på tv, pluggar och på lektionerna i skolan. Sen fick jag slarva sa han, men när jag gör de sakerna bör jag ha glasögon på mig så jag slipper få så ont i huvudet. Slapp att få de inskrivet i körkortet i alla fall, riktigt skönt! Så nu är det bara skicka in papprena så kan jag börja övningsköra. Har väntat på de i snart ett halvår! Ska åka och hämta glasögonen på fredag så ni får se hur dom ser ut då. Kom hem för en stund sen, har suttit och pratar med mamma och min bror och käkat vindruvor. Nu ska jag gå och göra engelska, inte kul!

synd bara att jag inte passar i glasögon, ser helt galen ut


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

tror det blir fint på dig :)

2009-02-18 @ 18:59:13
Postat av: Astrid

ge dig, så hemskt kan det inte va :)

2009-02-18 @ 19:01:35
Postat av: Mathilda

jag tror det e fint:)

2009-02-18 @ 20:43:11
Postat av: Arvid

du måste lägga upp en bild på det :D

2009-02-18 @ 22:43:37
Postat av: peter

tror du passar fint i de :)

2009-02-19 @ 06:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0