Fredag imorgon!

Blev ingen ''lägga mig tidigt kväll'' ikväll inte. Men det är ju faktiskt fredag imorn och det innebär helg + at vi har ledigt på måndag, så skönt! Tyvärr börjar jag 8.00 imorgon och slutar 15.20, inte så kul fredag precis. Efter skolan blir det hem och sova en liten stund om jag hinner me det. Sen ska jag duscha och fixa mig till Olins med brudarna. För imorgon är det party! Är inte så taggad just nu, men blir förhoppningsvis det imorgon. Söndag lär bli bästa dagen på hela helgen, men info om den dagen får ni på söndag kväll. Det blir sängen alldeles strax, om jag lyckas slita mig från msn snart..

gammal bild, men de gillar vi. God natt!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: sanna

vad ska du göra på söndag då? ;)

2009-02-26 @ 23:30:56
Postat av: Filip

jag vill också vara ledig på måndag! fuskigt ;o

2009-02-27 @ 07:01:38
Postat av: Anonym

wohoho ammi på söndag;D

2009-02-27 @ 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0