FÄRJESTAD

Gjorde inte natur läxan, jag tog mig istället tid för att göra engelska läxan. Tog väldigt lång tid men nu är den äntligen klar. Sitter och kikar runt på Fbk- shopen nu, vill dit snarast möjligen känner jag. Var där i sommras senast och då köpte jag en halsduk och en tshirt. Mössa och vantar har jag sen innan. Nu skulle det vara ganska kul med en långärmad tröja också. Eller kanske en signerad hemmatröja? Den har jag funderat på så länge att köpa men det har aldrig blivit så pga priset. Kanske skulle beställa på Internet istället för att åka till Karlstad. Men grejen då är att det tar ca 2 veckor för att få hem grejerna. Det är ju superlång tid!

Mina ''vill ha''

Vit tröja, 449 kr

Svart tröja, 399 kr

Detta bäddsetet var väl gulligt? De ska jag absolut köpa! 249 kr


Singnerad hemmatröja, 849 kr men nu halva priset 424,50 kr!


Bland de två tröjorna högst upp. Är den svarta eller vita snyggast, vad tycker ni?

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

allt har fel logga xD

men annars e den svarta snyggast tkr jag:)

2009-02-25 @ 21:29:44
Postat av: Linkan

Allt på dej passar ;) men den svarta skulle passa mer på dej ;)

2009-02-25 @ 21:36:11
Postat av: Sanna

den svarta var snyggast :)

2009-02-25 @ 21:54:39
Postat av: Adam

svarta! :)

2009-02-27 @ 07:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0