Evelina och Elin

Sådär, nu var jag hemma igen. Hart vart hos lillasyster som sagt och fixat henne och Elin till deras disco dom har ikväll på deras skola. Min bror Emil ska vara dj där, så ikväll är jag ensam hemma med mamma och pappa. Vet inte om Lena ska vara med Emil där borta eller om hon är hemma med oss. Det återstår att se helt enkelt. Tjejerna blev i alla fall jättefina och jag vet minsann vilka som kommer få alla killar ikväll. Dom är såklart redan fina innan allt smink och fix, men ibland måste man faktiskt få festa till det lite. Känner att Evelina bara blir mer och mer lik mig i sättet och jag tror inte alltid att det är så positivt. Hon har börjat köra med lite bitchig stil nu och jag tror faktiskt att den råkar komma från mig. Lite gulligt att hon tar efter mig tycker jag, haha :) Hoppas ni får det kul ikväll tjejer! Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se på film eller något. Är helt otroligt trött!

Elin blir fin

Evelina blir fin

Snacks till vegetarian ungen! // Evelina
Är ju faktiskt bara så att jag inte äter godis och sånt och då blir det mycket grönt istället.

Så fina så!

Två riktiga gullungar de där

Allvarligt, Evelina är verkligen lik mig!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Lisa

hon e väldigt lik dig!

2009-02-20 @ 22:03:22
Postat av: Anonym

söta dom va :)

2009-02-20 @ 22:12:43
Postat av: carro

fett gott med dip och grönsaker :D

2009-02-20 @ 23:20:56
Postat av: mellan

hon e väldigt lik dig och det är positivt :)

2009-02-21 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0