En ''ta hand om mig själv dag''

Blev inte så att jag gick och duscha efter förra inlägget. Istället tränade jag, danserna från dansen som vi skulle öva på under lovet och lite fys. Har knappt övat något på danserna så va rätt seg i början, hade ingen träningslust egentligen. Men jag har verkligen bestämt mig för att bli snygg till sommaren så då måste jag träna också! Tränade i ungefär 2 timmar, sedan tog jag en lång och kall dusch det var nog skönaste duschen på evigheter. Har bestämt mig för att denna dagen ska jag ta hand om mig själv och bara tänka på mig själv, för visst behövs det ibland? Jag tänker alldeles för mycket på alla andra att jag ibland glömmer bort mig själv. Jag glömmer bort vad jag egentligen känner och hur jag mår. Först hade jag tänkt fixa klart mig och sedan gå ut och gå en lång promenad i det härliga vädret. När jag kommer in igen ska jag fixa mina naglar, göra hårinpackning & ansiktsmask. Bara ta hand om mig själv helt enkelt!

Vill också passa på att tacka alla underbara vänner för alla deras uppiggande sms jag fått. Även Hannes telefonsamtal. Det betyder oerhört mycket ska ni veta!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: ninni

alla hjärtans dag suger!

2009-02-14 @ 18:50:53
Postat av: henrik

du är riktigt söt :)

2009-02-14 @ 18:53:53
Postat av: tinisen

såna dagar e bra :D

2009-02-14 @ 19:54:05
Postat av: Kalle

sät är du iaf, det vet du :)

2009-02-14 @ 20:19:10
Postat av: Mathilda

gullig som vanligt!

2009-02-15 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0