En liten promenad med Sandra

Blev inte så lång promenad, jag har sjukt ont i benen efter dansen. Och kan ni gissa vad? Jag är sjukt trött! Det var väl ovanligt att jag var det? Orkade inte gå länge så gick bara en timme, men det var skönt att få prata lite. På fredag blir det som sagt Olins, så vi pratade väl mest om det. Även om promenaden var kort så var den mysig! Idag är det fettisdagen men eftersom jag inte äter sånt där onyttigt så har jag istället gjort iordning en dill/gräslökdip och skurit ner morötter och gurka. Det är verkligen supergott plus att det är nyttigt, kan det bli bättre?

Muuums


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag med så jävla gött:D

2009-02-24 @ 21:41:50
Postat av: adam

sååå gooooott :D

2009-02-25 @ 10:43:49
Postat av: Sanna

prova ost dipen, as god :)

2009-02-25 @ 10:46:03
Postat av: Julia

Jag gjorde också dipp & grönsaker ist för semla. det är riktigt gott! (:

2009-02-25 @ 20:13:08
URL: http://juliahandfast.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0