Elvitals hårinpackning

Duschat klart nu, sitter i min mysiga siden morgonrock. Gjorde även en hårinpackning, glömde bort att jag köpt en ny. Så jag använde Elvital denna gång, får testa den nya en annan gång. Elvitals hårinpackning är ju trots allt väldigt bra förutom lukten och färgen så det gick bra ändå. Dessutom är det för färgat hår så det passar ju mig bra! Nu måste jag verkligen plugga, sedan blir det kanske ut en sväng med min fina Sandra. De beror på hur mycket jag orkar plugga, borde nog plugga hela kvällen. Men lite fritid måste jag väl få? Har sovmorgon till 12.00 imorn så det gör inget om jag kommer sent till sängs. Superskönt!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Tindra

Jag tycker Elvital är bäst :)

2009-02-24 @ 19:07:13
Postat av: elsa

fructis är att rekomendera :)

2009-02-24 @ 21:15:27
Postat av: Ellen

Testa vo5 :)

2009-02-24 @ 22:01:53
Postat av: Sara

den e bra :)

2009-02-25 @ 10:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0