Dusch, naglar och donken

Blev en väldigt lång dusch, lite över en timme. Min favorit plats när jag är lite små deppig är just duschen, där får man tänka ifred. Jag har precis målat om mina naglar och det blev mitt röda jag köpte på ullared, jag älskar det verkligen. Mamma och pappa ringde nyss och sa att dom va på väg hem och skulle köpa med donken mat hem. Då slog det mig att jag faktiskt inte ätit något på hela dagen, ändå är jag inte hungrig. Men bara för att jag tycker synd om mig själv idag så ska jag faktiskt äta donken mat. Bestämde mig för en ''El wrapo'', nyttigare än Bic mac och pomesfrittes i alla fall men fortfarande inte nyttigt. Men ibland får man väl unna sig lite, tränar och äter ju nyttigt jämt annars så. Hade tänkt gå och platta håret och lite sådär nu så vi hörs senare!

Resultatet på naglarna och mitt favorit nagellack


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sara

väldigt fin färg! :)

2009-02-28 @ 18:05:54
Postat av: Adam

snyggt :)

2009-02-28 @ 20:10:41
Postat av: Sanna

fiint :)

2009-03-01 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0