Dagens planer

Sådär, nu har jag tränat, duschat och fixat mig. Om en stund kommer Patrik hit och leker, vet inte riktigt vad vi ska göra. Men något hittar vi nog på. Ikväll ska jag in till stan för att vara med min Oscar. Vi hade tänkt göra fruktsallad, kika film och bara mysa. Jag kanske till och med får med honom ut på en promenad, vi får se. Det var i alla fall dagens planer, ser ut att bli en bra första dag på lovet, håller ni inte med? Skulle bara vilja tilläga också att jag saknar min lil sis Emmily helt galet mycket, hoppas på att få träffa henna på lovet. Inte träffats på jättelänge så vi får väl passa på nu att försöka boka in en dag när vi ändå har lov :). Nu ska jag kika lite tv och vänta på att Patrik ska komma. Hörs senare!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Oscar (A)

ÄLSKLING VI SKA MYSSSSAA IDAG (L)

2009-02-06 @ 15:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0