Brorsan!

Patrik kom hit runt 17.00 och gjorde mig på mycket bättre humör. Vi såg på Mr and Mrs Smith, har faktiskt inte sett den tidigare. Förutom att Patrik fick sitta och förklara för mig vad som hände så var den väldigt bra. Jag brukar ha ganska svårt för att hänga med i handlingen i filmer, men Patrik var snäll och förklarade. Efter filmen så målade Patrik en jättefin teckning till mig och skrev i en gammal ''mina vänner'' bok jag hittade. Sen låg vi och tittade på tv och pratade bara. Vid 21.30 var han tvungen att dra hem eftersom han hade prov att öva på, stackars liten. Jag är verkligen jätteglad över att jag har Patrik, han får mig alltid på så bra humör. Han är min brorsa och min bästa vän. Hoppas på att vi aldrig kommer tappa kontakten för det skulle verkligen bli jobbigt för mig. För mig är han en vän för livet, som Nalle puh och Nasse!

Patrik skriver i min ''mina vänner'' bok

Patrik målar, blev han och jag! Nalle puh och Nasse :)

Han är faktiskt gullig han också min brorsa (:


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Brorsan !

hahahahhahah :) ja för fan !

2009-02-23 @ 22:27:01
Postat av: Mathilda

vad gullig han e mot dig ammi:)

2009-02-23 @ 22:29:27
Postat av: Sanna

vad fint han målar :O

2009-02-23 @ 22:46:55
Postat av: Anonym

naaw :)

2009-02-24 @ 08:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0