Bio med Patrik

Då var jag hemma igen då, har vart i Skövde på bio med Patrik. Vi såg ''Benjamin Buttons otroliga liv''. Brad Pitt har huvudrollen och han föds som en gammling, istället för att bli äldre och äldre blir han yngre och yngre. Den var 2 timmar och 47 minuter lång, alldeles för lång måste jag säga. Blir så långtråkigt när den är så lång, det kan liksom inte hålla på och hända något nytt hela tiden då. Sällskapet var bra i alla fall och Brad Pitt är otroligt snygg. Hans ögon, mums! Tyvärr får man se mer när han e gammal än när han är ung och snygg. Patrik tyckte inte heller att den var så bra, så nästa gång får han bestämma film eftersom det var jag som bestämde denna. Jag kan ju säga att jag gjorde det enbart för att Brad Pitt är så snygg! En tjej som satt bredvid mig satt och grät konstant från när den börja tills den sluta. Förstår inte varför hon grät, det var inget sorgligt med denna film. Förstår inte heller hur hon kunde få fram så många tårar? 2 timmar och 47 minuter är lång tid ni vet. Det var väldigt blandat med folk på bion, var nog ungefär lika många tjejer som killar. Kvällen var i alla fall bra, även om filmen inte var så bra. Sällskapet gör de vet ni!

Innan Patrik kom och hämta mig så ringde min tandläkare. Hon berättade att de tittat på röntgenbilderna och de hade upptäckt något konstigt på en av mina tänder. Det var överkäken på vänster sida sa hon, det såg inte ut som ett hål men det var något som va fel. Hon fråga mig vad det kunde vara. Jag trodde det var hon som var tandläkaren, alltså ställer jag frågorna inte hon? Men i alla fall så har jag lagat en tand på precis de ställer hon beskrev Jag bet sönder en tand när jag var liten eftersom jag bet på en sten så jag fick laga den. Har aldrig haft ett riktigt hål. När jag berättade detta så sa hon att hon trodde det var fyllningen i den tanden som lossnat. Så jag fick en ny tid, 17 mars ska jag tillbaka för att fixa ny fylllning. Detta gjorde mig en aning grinig, kunde dom inte sagt det innan jag gick idag? Riktigt dåligt tycker jag.

Imorgon blir det lager 157 och ullared med mamma, pappa, Emil och Lena. Ska gå upp 7 så får nog sova snart. Men först ska jag lägga in lite musik på mobilen så jag har det i bilen imorn. Inget stort fan av att åka bil precis. Hoppas ni haft en bra dag. God natt på er!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: Ja absolut! Jag skulle definitivt köra på den vita adidas! (^^,)

2009-02-12 @ 02:56:16
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Irma

e du knäpp eller? den filmen e underbar!

2009-02-12 @ 22:06:44
Postat av: Mathilda

mysigt:)

2009-02-12 @ 23:03:40
Postat av: henrik

håller med dig, riktigt dålig film :p

2009-02-13 @ 01:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0