Äntligen lov!

Sådär då har jag lyckats slita mig från min pojke en liten stund för att skriva lite blogg. Dagen i skolan idag gick äckligt fort, försår inte vart tiden tog vägen. Vi filmade från 9 till 12 och sedan klippte vi ihop allt till en film. Blev faktiskt nöjd med vår film. Vår grupp fick pris för bästa sammarbete :). Priset var ett presentkort på 25 kronor i cafe terian i skolan, haha. Det var riktigt kul att se alla andras filmer och uppträdanden. Mediemax var otroligt kul! Trodde inte att det skulle bli det först, men det var riktigt kul faktiskt. Dock var det väldigt många som var borta idag, i vissa grupper saknades 5 personer i vår grupp saknades bara 1 så vi hade tur. Dom hade även rosutdelning i skolan idag, de va tre killar som gick runt i klasserna och delade ut. Jag fick en ros av min pojke, massa glad blev jag. Efter skolan följde min pojke med mig hem för det är ju så att vi har 2 månader idag. Vi ska strax in till stan för att bowla, har hört att jag är ritkigt grym på det där. Btw så har jag lov nu, är lediga imorn. Skööönt som fan :) Skriver när jag kommit hem igen!

& här har vi rosen jag fick av min jättesöta pojke :)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

såå gulligt:)

2009-02-05 @ 21:35:13
Postat av: angelica

Rosutdelning i skolan? det var något nytt. Men vad gulligt!

2009-02-05 @ 21:46:58
URL: http://angeliqiua.blogg.se/
Postat av: angelica

Sv: Nej, vi har inte det tyvärr! (: Vad kul och få rosor .

2009-02-06 @ 12:57:43
URL: http://angeliqiua.blogg.se/
Postat av: Oscar (A)

jag är snäll oh söt ibland (A) men du är sötast<33

2009-02-06 @ 14:56:18
Postat av: Arvid

25kr är ganska mö ändå har jag hört :O

2009-02-06 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0