Äntligen hemma!

Dagen har verkligen vart jobbig. Helt fel vecka för mig så jag är sjukt grinig. Blir ledsen för ingenting och så känslig. Jobbigaste på hela dagen var i morses, du satt där med dina kompisar och jag med mina. Hade det vart som förr hade vi vart med varandra men nu är det inte som förr. Det var jag som gav det hela ett slut, det är jag väl medveten om. Men även om det är så, så måste väl även jag få sakna och tycka att det är jobbigt? Just nu känns det väldigt jobbigt, men det kanske är så bara för jag är känslig just nu som sagt. Det var bäst för oss, det sa vi båda två. Jag tänker låta det vara så här, för tids nog måste det väl kännas bra igen. Direkt när jag kom hem skällde jag på mamma också och sprang upp på rummet så nu kan jag inte gå ner. Så det blir väl att sitta på rummet resten av dagen och tycka synd om mig själv. Hade på mig glasögonen en lektion idag och det var en gång och aldrig mer kan jag ju säga. Patrik kommer hit sen, då får jag lite annat att tänka på. För just nu tänker jag bara på dig. Vilket inte är så bra antar jag. Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag haft.

I'ts never easy


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

gumman :/ <3333

2009-02-23 @ 16:27:21
Postat av: Mathilda

sötnos, du vet vart jag finns!(L)

2009-02-23 @ 17:10:04
Postat av: Linkan

Du kan höra av dej om du vill prata flodhästen jag finns här för dej :) (L)

2009-02-23 @ 20:37:28
Postat av: Linn

Älskling! du klarar det, du är stark nog för detta <3

2009-02-23 @ 22:48:47
Postat av: Emmie

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRTAT! (L)

2009-02-24 @ 08:12:16
Postat av: Olivia

Lilla sötnosen då, du vet vart jag finns (L)

2009-02-24 @ 17:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0