Anonyma kommentarer

En liten sak bara, till er som kommenterar anonymt. Ni är inte smarta någon stans kan jag ju säga. Bara så ni vet så loggas era ip nummer så jag kan se vilka ni är i alla fall. Tråkigt va? Så ni kan lika gärna kommentera med era namn, jag vet ändå vilka ni är. Stå för vad ni tycker istället, ni tror att ni vet allt när ni egentligen inte vet något. Bara för att man haft många pojkvänner/flickvänner behöver man inte vara en player. Det kanske bara är så att man blivit tillsammans med helt fel personer men inte märket det för äns efter ett tag? Man kan inte vara tillsammans med en person som får en att må dåligt, eller hur? Och bara för att man aldrig haft en pojkvän/flickvän behöver inte det betyda att man är mobbad. Det kanske bara är så att man väntar på den rätta? Ni får börja tänka lite, för ni vet så mycket mindre än vad ni tror. Stå för vad ni tycker eller låt bli att kommentera, så enkelt är det.

Nu ska jag ut med min Sandra, skriver senare. Puss!

Dags att växa upp nu kanske?


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

bra skrivet:)

2009-02-15 @ 17:25:47
Postat av: sandra

jag håller fan med dej !! har man en åsikt borde man väl stå för den och inte tro att man är nåt genom att kommentra anonymt ??!

2009-02-15 @ 19:16:40
URL: http://thegirlsandra
Postat av: Anonym

Så jävla sant det du skrev! Orka med alla små omogna jävlar som inte ägnar 1 sekund åt att tänka innan de skriver!

2009-02-15 @ 21:06:36
Postat av: anonym

håller med amalaj!

2009-02-15 @ 22:21:55
Postat av: tummen upp (y)

riktigt bra skrivet!

2009-02-16 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0