Ändrade planer

Blev inte så mycket av min ''ta hand om mig själv dag''. När jag hade fixat klart mig och hade tänkt gå ut och ta en promenad så fråga Patrik mig om jag ville leka en stund. Det var ju klart jag ville det, så efter 5 minuter var han hos mig. Satt bara och snackade och så. Jag fick sms av Arvid att han hade en sak till mig, han frågade om han kunde komma och lämna den idag. Efter en stund ringde han Patrik och sa att han glömt en sak när vi var där sist, så han frågade om han kunde komma och lämna den till honom. En kvart senare var han hos mig med varsin ros och ett kort var till oss. Patrik fick godis också, jag äter inte det som sagt så därför fick inte jag något. Blev väldigt förvånad när han kom med detta, men blev självklart väldigt glad! Känns skönt att veta att det faktiskt finns folk som bryr sig om en. Han stannade en stund och vi satt och snackade om lite allt möjligt. Ganska nyss drog Patrik in till stan till sin tjej och Arvid åkte hem för att fixa sig för han skulle på fest ikväll. Så nu sitter jag här själv igen, men inte lika deppig som tidigare. För nu vet jag i alla fall att jag har två av de bästa vänner man kan få. Nog med gulligull om det nu :). Ikväll blir det antagligen dator och titta på melodifestivalen, förmodligen gå och lägga mig väldigt tidigt också. Sov inte mycket inatt så är ganska trött redan nu.  Hoppas alla haft en bra dag, min blev i alla fall helt okej! Men kvällen blir nog inte lika rolig, men så är det.

Arvid och Patrik nördar dator


Min fina blomma & kort jag fick, massa tack till Arvid!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: petra

naw vad gulligt :)

2009-02-14 @ 19:53:45
Postat av: Elvira

jag fick 20 rosor av min kille i morses (a)

2009-02-14 @ 20:18:29
Postat av: petra

gulligt =)

2009-02-14 @ 23:54:00
Postat av: inget namn här inte

haha, arvid is in löööv? ;)

2009-02-15 @ 12:35:28
Postat av: Arvid

du hittade ett ställe till den ändå asså :D

så tog du kort på oss åxå:P, de märkte jag inte :P

2009-02-15 @ 14:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0