Alla borde få ha en vän som henne

Sitter här med Sandra nu och har det mys, äter chilli nötter, lyssnar musik och pratar. Alla borde få ha en vän som henne, helt underbar rätt igenom. Kan snacka om allt med henne och jag vet att hon alltid finns där, även om jag gör fel ibland. Med henne går det inte vara ledsen, jag är alltid glad och skrattar när vi träffas. Vi sjöng karaoke förut, men blev nog mer skrattioke. Jag försökte sjunga, Sandra skratta bara igenom alla låtar och när hon skrattar så blir det automatikst att jag också skrattar. Försök er på att sjunga Black Eyed Peas låt ''where is the love'' eller Shakiras låt ''whenever whenever'', haha sååå svåra att hänga med i. Har precis tittat igenom massa gammla bilder, usch vad jag saknar vissa tider och vissa personer. Förra året i April var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, det gör mig deprimerad att titta på bilder från den perioden. Tur att jag har min Sandra här som håller mitt humör uppe. Nu ska jag låta henne ha datorn en stund, hon verkar rätt uttråkad. Hon luktade på mitt nya budy butter och hennes kommetar va; De här luktar ju kuken Amelie! Fast nytvättad kuk luktar faktiskt ganska gott. Oh my god what I love you girl! Efter att hon skrivit i sin blogg blir det nog ligga och prata hela natten. Kanske ser en film eller något sen, vi får se vad vi hittar på. God natt på er. Hoppas ni haft en bra dag, för det har verkligen jag!

Bilden är ca en månad gammal och jag älskar henne lika mycket då som nu


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw ! jag älskar dej oxå ! du betyder !

och ja , ditt nya body butter luktar kuken ;);)

love yaa biatch !1 <333

2009-02-14 @ 00:59:38
URL: http://thegirlsandra
Postat av: Krille

snygga tjejer ;)

2009-02-14 @ 12:36:41
Postat av: Erik

snygga tjejer de där :)

2009-02-14 @ 18:53:04
Postat av: 98745

snygga!

2009-02-14 @ 23:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0