2 Månader

Idag har jag och älskling 2 månader som sagt. Han följde med mig hem direkt efter skolan och då lagade vi mat. Efter att vi ätit kika vi lite tv och myste och vid halv 8 åkte vi in till stan för att bowla. Självklart vann jag! :) Vi hann köra 4 serier och jag fick 406 och han 337. Gjorde 7 strikar medans han bara gjorde 3, jag är stolt över mig själv. Haha han tycker att det är jättepinsamt att förlora över en tjej men jag kan ju inte hjälpa att jag är bäst liksom? Detta var 2 av 3 gången jag vann när vi bowlat. Första gången vann hann bara för att jag var så sjukt nervös, vi var bara på G då och inte tillsammans då. Jag var så jävla nervös att jag bara sköt i rännan hela tiden. Tror jag hade 20 på en serie eller nått. Men nu när vi känner varandra så är det jag som vinner :D. Efter att vi bowlat gick vi ut och gick och runt 10 åkte jag hem eftersom att älskling har skola imorn. Det är bara medieprogrammet som är lediga imorn, men det har vi förtjänat. Dagen har vart sjukt mysig och jag tycker om min Oscar otroligt mycket.

Här har vi vårat resultat, räkna bort serie 5 för vi hann bara börja på den sen var tiden slut.


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej , vad skall du göra i helgen? :)

kram

2009-02-05 @ 23:52:57
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Oscar (A)

det måste varit något fel på bannan asså ;) grattis till en andra seger, jag vill oxå vinna:O

2009-02-06 @ 14:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0