Blää

Har vart i Lidköping och strögat och sådär ikväll med
Sandra, Christoffer och Philip. Myste på villabadet och
även uppe i råda sand. Annars gick kvällen mest ut på
att åka bil. Kom hem vid 23 tiden och då stannade
Sandra här tills 1 tiden typ.

När hon gick hem tänkte jag gå och sova direkt. Eftersom
jag verkligen har problem med att sova nu för tiden var jag
supertrött.

Tänkte bara skriva ett god natt inlägg på bloggen först
men fick då se några kommentarer från min föredetta
bästa vän Linus. Fattar verkligen inte vad felet är på
honom. Så modigt av honom att sparka på någon som
redan ligger ner.

Han vet mycket väl att jag har det tufft just nu och haft det ett
tag. Ibland går det att dölja, ibland inte. Och för din information
Linus. Ditt ipnummer loggas när du kommenterar. Spelar ingen
roll om du skriver Linus eller anonym som namn, jag vet att det
är du i alla fall.

Sjukt moget av dig, verkligen. Jävla idiot säger jag bara..

Så nu blir det väl ännu en jobbig sömnlös natt. Just
nu känns allt bara så fruktansvärt meningslöst och
jobbigt. Inget är som det en gång var och allt är så
himla nytt. Jag vill inte vara med mer..

Tack för kvällen, ni får mig glad. I alla fall för en stund.



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysiga bilder :P

2009-08-15 @ 18:47:47
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0