Bilar hela kvällen igår

Godmorgon sötisar! Var hemma kring halv 3 tiden i natt
och jag var så otroligt trött så jag orkade verkligen inte
uppdatera då. Vaknade faktiskt redan vid 11 i morses men
uppdaterar först nu pga att jag suttit nere och snackat med
min bror och mamma. Mysigt!

Kvällen igår var verkligen mycket bra. Började ju med att
Christofer och Jesper kom och hämtade mig och så drog
vi in till skara. Där träffade vi Philip och Alex och någon mer.
Var som sagt bilträff i skara igår.

Träffade Marcus från kusten och även en liten Jonas och hans
helt sjukt sköna ex. Haha, skön brud som fan alltså. Jonas har en
helt sjukt snygg Subaru, pooooorr! Jag ska helt klart ha en sådan 
när jag får körkort och grejer. Kring 23 tiden typ drog vi till Götene för
det var streetrace där.

Varade väl typ en kvart sen kom snuten och då drog alla. Då blev det
istället att dra till Lidköping. Och där hade Alex och Jesper streetrace
mot varann. Sen ströga vi bara omkring och vid 2 tiden körde Christofer
och Jesper hem mig och då satt vi i bilen utanför mitt hus och snackade
en lång stund.
 
Var första gången jag träffade både Alex och Jesper och Jesper
är fan precis som jag, haha. Bjuder på oss själva och skiter i om
folk tycker vi är knäppa.

Även om nästan allt handlade om bilar hela kvällen så hade jag sjukt
kul faktiskt. Såg förutom Jonas sjukt snygga subaru en annan sjukt nice
sådan. Blå med sjukt heta fäljar, ge mig!

Tog tyvärr inga bilder under kvällen eftersom jag inte alls tänkte på det.
Men ni klarar er nog ändå hoppas jag. Haha, kiss on it!

Amelie♥Subaru


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej va bra,samma här.) gördu?kram

2009-08-22 @ 13:33:02
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Monika

Fin blogg! Vad ska du göra på helgen da :)? Puss

2009-08-22 @ 14:03:22
URL: http://monikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0