Toorsdag

Godmorgon! Gick upp halv 10, så jag har hunnit med att
äta frukost och sitta och prata me mamma, min bror och hans
tjej. Och nu har jag precis bytt om till bikini.
 
Mamma och jag ska som sagt till Karlsborg idag och bada.
Känner att jag börjar bli blek igen, så jag ska bättra på
brännan idag. Lovely.

Måste kila ner och packa ner lite ombyte och sådära nu.
Skriver innan jag åker, puss!

Jag saknar min Amanda så himla mycket. Nu är hon i tunisien och
kommer vara borta till den 12:e. Inte okej =( Hon skickade sms igår
innan hon åkte. ''Sitter på planet nu. Händer det mig något ska du
veta att jag älskar dig! Kommer sakna dig <3'' Blä på henne, hon är
hemsk! Klart det inte kommer hända henne något. Hon kommer
komma hem brun och levande till Sverige sen. Hoppas jag.. <3



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: öbrell

sv; vet inte :)

kram <3

2009-08-06 @ 10:40:19
URL: http://cherryperry.blogg.se/
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: jo jag mår bara bra :)

själv ?

ge mej brillorna :D!

2009-08-06 @ 10:42:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0