Tjalala

Det var meningen att jag och min bror skulle laga mat
tillsammans. Men jag fick göra det själv för han drog iväg
och hämtade sin tjej på jobbet. Varför blev jag inte förvånad
över att jag fick göra allt själv?

Gjorde inget avancerat så det var inte speciellt jobbigt men
i alla fall. Har precis käkat nu och fixat mig inför jobbet. Är
helt sjukt trött så känner inte riktigt för att jobba ikväll. Men
jag vet att tiden kommer gå fort när jag väl är där.

Resten av ledigheten som är kvar är redan planerad. Känns
skönt att ha något planerat varje dag så går man inte och
tänker lika mycket på att helvetet snart börjar igen. Men men!

Ska vara lite social på msn en stund nu tills jag ska dra och
jobba. Skriver innan jag åker, puss!

Me right now.. coopAmmi

Inte ofta jag ler på bild, men för tillfället är jag
bara så himla glad så det blir svårt att låta bli.
Men bättre med ett leende än en sur min =)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Evelina

naw, va söt du är =)

2009-08-18 @ 01:10:24
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0