Sööndag

Usch vad sent jag vaknade idag. Mamma kom och
väckte mig vid halv 2 ungefär. Jag är så himla trött
så det är sjukt och ont i halsen har jag också.

Funderar på att gå och ta en dusch för att piggna
till lite. Men frågan är om jag orkar. Känns som
om hela dagen är förstörd nu när jag vakna så
sent.

Har inga planer för dagen så jag får se vad som
händer. Kanske bara blir att vara hemma och ta
det lugnt. Det återstår att se helt enket. Ska kila
ner för en dusch nu i alla fall, så vi hörs senare.

Puss!

mjaoou


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, jag ska snart tvätta:) allt bra med dej idag? kram

2009-08-16 @ 15:00:41
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0