Som handen i handsken

Kom hem för en liten stund sen. Har haft världens bästa
dag/kväll med min bff. Flötat sönder, haft film maraton, pratat
massor och skrattat så vi fått ont i magen.

''Don't yaaa wish yaaaa girlfrieeeeend was hot like me!''
Haha, så jävla random men så jävla kul. Vet att du
tycker om mig även om jag är helt galen och får
sockerkickar ibland =)

Andreas är min bitch och jag trivs så himla bra ihop med
honom. Helt klart min bästa killkompis och jag skulle inte
byta ut det vi har mot något annat i världen.

Tack för dagen och kvällen världens bästa.
Du får mig att må otroligt bra!

Flööööt

Jag vet att dom bara är avundsjuka på att du och jag har varann
bästis. Jag hoppas du inte låter dom påverka vår vänskap. För
det skulle såra mig. <3


Probably the best bitches in the world. You and me bff!


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0