Onsdaag

Godmorgon! Sovit gott sötnosar? Jag fick ta soffan ute i
tvrummet eftersom Thilda lagt sig diagonalt i sängen.
Haha, sötnosan! Somnade kring halv 7 i morses och
sedan vaknade jag igen vid 10.00 av att Thilda kom ut
till mig.

Så det blev inte så lång sovmorgon ändå. Så duktig är
jag. Idag får vi se lite vad som händer. Thilda är i alla
fall kvar här nu och vi sitter med våra laptopar nu precis
som igår och i natt.

Konstigt nog är jag inte så trött idag. Vilket jag tycker jag
borde vara? Men men, nog om det. Ska lägga upp lite
bilder från skolavslutningen, studenten och kungshamn
senare tänkte jag. 

Ha en superbra dag, puss!

Ammi[v]Thilda


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Thilda

älskar dig!<3

2009-08-05 @ 13:11:28
Postat av: Laila

Tack för din krya på dig tanke =) <3 Hur mår du idag? Bra hoppas jag :)

2009-08-05 @ 13:36:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: jag kunde itne somn :/

2009-08-05 @ 14:16:50
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0