Natti natt

Är supertrött. Men okej, det är jag alltid. Har fortfarande
sömnproblem och det verkar inte bli bättre. Aja, värre
saker har hänt.

Skulle vart med min bff Andreas imorgon var det tänkt
men sen kom han på att han lovat sin mamma att åka
me till sin farmor. Så nu vet jag inte vad jag ska göra
imorgon. Vi får se helt enkelt.

Tänkte i alla fall lägga in lite inlägg imorn om vad jag
sysslat me de dagar då jag haft lite paus från min blogg.
Lägga in lite vad jag shoppat också osv. Så missa inte
det imorn.

Ska dra och sätta på en film nu. Vi hörs imorgon.
Puss!

keep rockin' and keep knockin'

heeeey oseriös bild, men men. Kiss on it.


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0