Mysig dag, mindre bra kväll

Hej sötnosar! Förlåt för jättekass uppdatering idag. Men
jag har verkligen inte haft tid för bloggen idag. Förlåt!

Dagen började med att jag och mamma drog till Karlsborg.
Det tar ungefär en timme dit så det är ju lite drygt sådär. Väl
framme där käkade vi bufée på en kinaresturang. Sedan bar
det av mot stranden.

Solade och badade och tog det bara lugnt. Så himla härligt!
Träffade även Helena som jag inte träffat på hela sommaren
och som jag saknat galet mycket. Blev jättechockad när hon
kom där och cyklade, hon bodde tydligen på campingen där.

Snackade i alla fall hur länge som helst. Var mycket att
uppdatera varann om! Mamma och jag ska till Karlsborg och
bada imorgon också så då träffar jag förhoppningsvis Helena
igen. Gullunge!

Kom hem igen vid 18.00 tiden, då var det bara snabbt som bara
den in i duchen och sedan fixa mig snabbt, Halv 7 kom Sandra
och Anton och hämtade mig och så åkte vi till Lidköping. Drog
först ett strög på stan och sedan åkte vi ut till världens ände, även
kallat tressberg.

Hämtade Kalle där och sedan åkte vi hem till Anton. Kalles tjej
Ida kom dit också och då satte vi oss och spelade kort på Antons
balkong. Någon annan brud kom dit sen också, men minns inte
namnet på henne. Sandra och jag kom inte så bra överens med
de andra brudarna så att säga.

De förstod inte riktigt vilka de bitchade sig emot. Verkligen ingen ide
att göra det mot mig och Sandra för vi tar aldrig någon skit. Synd om
de brudarna =). Men men, vi dissade de andra för en stund och drog
till donken bara jag och Sandra. Det enda bra på hela kvällen typ.

Nu är jag äntligen hemma och det var nästan så jag pussade golvet
när jag kom hem. Aldrig suttit och längtat hem så mycket som ikväll.
Haha, kass kväll men tur i alla fall att jag och Sandra hade varann.
Annars hade jag dött!

Jag älskar dig mamma, så himla söt är du!

Schteeek

Tog tid för mig att komma i, men tillslut så lyckades jag

Jag skulle aldrig klara mig utan dig mamma <3

Baaabe @ donken


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: KALE

haha vilken sööt mamma :D!

2009-08-07 @ 12:08:18
URL: http://prettyshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0