Mjaoou

Förlåt för att jag undvikit bloggen ikväll, men det var den
9 idag. Eller ja, igår blir det ju nu. 5 månader.

Men men, nu skriver jag i alla fall. Dagen i Karlsborg var
underbar. Badade och solade och tog det bara lugnt.
Åkte hem vid halv 8 så var hemma kring 21 tiden. Tog
en lång dusch och sedan kom Sandra hit och hon gick
precis hem nu.

Var meningen att vi skulle träffa massa folk men sen
blev det inte så. Så istället satt vi vid min laptop och
tittade på bilder och annat.

Måste bara säga att jag verkligen älskar Sandra. Vill
man gråta är det bara att göra det. Man behöver inte
skämmas, för att gråta med Sandra är lika naturligt
som att skratta med någon annan.

Min dag har vart superbra trots lite sorgliga tankar
mellan varven. Men men, that's life hurrni!

Vid 18 tiden blev det mulet, inte okej..

Kalla mig fotarN

Mammaaaaaaaaaa <3

Vill du inte kalla mig fotarN så kan du ju kalla mig ältarN istället..


/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0