Jag behöver inte skratta åt allt för att få uppmärksamhet

Kom precis hem nu. Philip var gullig och körde hem mig. Kvällen
har väl inte vart sådär superkul kanske men roligare än att bara
sitta hemma i alla fall.

Drog först hem till Jessica och hennes familj med min familj.
Käkade där och sådära. Jag och Jess läste böcker och spelade
spel också. Kring 19 tiden kom Christofer och Philip och hämtade
mig och då drog vi till Lidköping.

Strögade omkring där och satte oss senare en stund på donken.
Blev lite mer strög efter det och sedan träffade vi Jesper från igår
och hans kompis på donken. Tror hans kompis hette Adam men
är inte säker. Vi tänkte dra ut till Läckö och gå omkring där men
sen fick killarna höra att det var streetrace i Mariestad. Och det
fick vi ju såklart inte missa. När jag vet nu hur allt blev hade jag
mycket hellre dratt ut till Läckö.

Vi drog i alla fall till stället i Lidköping där alla stod och väntade på att
åka bort till Mariestad. Träffade Alex från igår och hans tjej kompis
och en till kille där också. Drog till Mariestad kring 23 tiden tror jag.
Där träffade jag min älskade Sandra och hennes kille och även Louise
som går i samma klass som jag. Stod och snackade med dom ett
tag sen var jag social mot pojkarna igen.

Vid 1 tiden bestämde vi oss för att dra hem. Vi hörde att snuten var på
G och vi hade ändå vart där några timmar så det räckte. Christofer och
Jesper drog in till Götene och Philip körde hem mig gullig som han är.

Mysigt hemma hos Jessica, härligt att prata av sig mycket med Philip,
roligt att få träffa Sandra och hennes kille, mindre kul att träffa bruden
som var med Alex. Tjejer kan inte träffas ute bland killar när de träffas
första gången. De blir alltid så att de känner konkurens och försöker
vara den som alla killarna snackar med.

Hatar verkligen sånt och jag tycker det är så himla synd att det ska
vara så. Det går verkligen inte skaffa nya tjej kontakter för tjejer är
så barnsliga. Så jag har mest vart tyst hela kvällen. Jag kände ingen
direkt konkurrens och såg ingen mening med att stå och skratta åt
saker som inte ens va roligt för att få uppmärksamhet. Jag behöver
inte hålla på så för att få uppmärksamhet.

Så ja, kvällen har väl vart både bra och dålig. Riktigt skönt att vara
hemma igen nu i alla fall. Blir nog sängen ganska snart tror jag.
För jag är sjukt trött faktiskt. Aja, hoppas ni haft en kanon kväll i
alla fall!

Så jääävla söt är hon

Gullungeeee

Min fina mamma och sötnosen jessica

Hennes pussar är nog de mysigaste som finns!

& en bild på Christofer får stå för kvällen med Lidköpingspoojkarna


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: ellen

sv; min med, haha! och gud vilken söt unge! :)

2009-08-23 @ 02:28:10
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0