Jag är duktig!

Har vart ute nu en stund och krattat plommon med min
bror och Lena. Mamma tvingade ut oss. Vi gjorde i alla
fall så att det blev roligt.

Hade plommon baseball och var allmänt omogna. Men
det blev roligare på de sättet än om vi bara plockat upp
dom vanligt. Var verkligen supervarmt ute, så sommaren
är inte helt borta ännu.

Mammas kommentar när hon kom ut för att titta om vi
hade kommit ut eller satt kvar inne.

Mamma: Oj! Vad söt du är. Tror det är första gången jag ser
dig med arbetshandskar på Amelie.
Jag: Morr.. har någon snackat med dig om döden?

Jag har faktiskt arbetshandskar på jobbet när jag packar
upp varor. Så det var inte alls första gången. Vet att hon
älskar mig i alla fall, haha!

Ska kila ner och duscha nu för 16.00 ska jag och min
familj åka hem till Jessica och hennes familj och käka
middag där och så. Philip och Christofer ringde mig förut
och ville hitta på något idag.

Så har jag tur kommer dom och hämtar mig tidigare hos
Jessica och så hittar vi på något. Prinssessa i nöd som
dom sa. Haha, men det blir säkert as bra. Ska kila ner
nu som sagt, skriver sen. Puss!

Så himla rediga är vi, cred till oss



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0