Jag är avundsjuk!

Thilda har fått tandställning idag. En räls och jag är
så otroligt avundsjuk. Ja, jag är avundsjuk! Jag tycker
det är as snyggt med räls. Min första pojkvän hade räls
och det var delvis därför jag föll för honom.

Det är ju så otroligt charmigt när killar har det. Nu tycker
ni säkert att jag är helt knäpp som vill ha något som alla
andra avskyr. Som thilda, hon vill inte ha sin räls egentligen.
Klart hon vill att hennes tänder ska bli snygga och sådär, men
inte fan tycker hon det är snyggt.

Hon är störd! För tandställning är snyggt, charmigt och otroligt
hett. Så jag tycker hon borde vara superglad för att hon fått en.
Jag hade en tandställning bakom tänderna i 6:an och det var
meningen att jag skulle få räls efter den. Men tyvärr behövdes
inte det efter första tandställningen.

Mina tänder blev bra efter den första så jag fick aldrig någon räls.
Gissa om jag blev besviken!? Och nu kommer jag få sitta och titta
på Thildas heta käft dag ut och dag in och verkligen känna
avundsjukan. Det är inte okej..

Charmigt på killar, hett på brudar!

bild lånad från google.se


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Thilda

det e du som är en tok som tkr det är snyggt:)

det e finare på andra men inte på mig passar verkligen inte:s

2009-08-05 @ 00:51:50
Postat av: jasmingz.blogg.se

hihih:D

2009-08-05 @ 00:52:38
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Thilda

blä på tandställningen!

2009-08-05 @ 13:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0