Hooome

Kom hem vid 1 tiden faktiskt, men har pratat med mamma och
lite sådär. Men nu ligger jag i alla fall i min sköna säng under
täcket och värmer mig.

Vid 21 tiden någon gång bestämde jag och Sandra att hon skulle
komma hem till mig. Då hade jag varken duschat eller fixat mig så
jag fick göra det snabbt som bara den. Jag hann bara duscha innan
hon kom sen sminkade och plattade vi håret tillsammans faktiskt.

Vid 22 tiden kom Sandras kompis Daniel och hämtade oss och så
åkte vi till Lidköping. Det var meningen att vi skulle titta på utomhus
bion men det blev bara en kort stund. Sedan drog vi istället in till torget.
Där träffade jag Laurell och Oscar.

Inte Oscar från igår utan en annan Oscar som jag känt i ett år typ.. eller
något sånt? Var ganska mycket folk i vår ålder på torget ikväll faktiskt.
Oscar känner ju dock bara fjortis 94or men annars var väl sällskapet bra.
Haha, förlåt Oscar men det är ju faktiskt sant!

Pratade mest med Laurell eftersom fjortisar inte riktigt är något jag vill
umgås med. Var några månader sen jag träffade honom så det var faktiskt
lite kul att göra det igen.

När vi skulle dra hem sen fick vi sällskap av Daniels två kompisar och dom
följde me och lämnade mig och Sandra sen. Blev en ganska bra kväll tillslut
i alla fall. Hade inte träffat Sandra på hela sommarlovet så det var riktigt kul
att få vara med henne igen.

Vi gjorde en vblogg innan vi stack och jag håller på och lägger upp den på
youtube nu. Så den kommer upp på bloggen om en stund. Hörs då igen, puss!

Vi bjuder på denna! Älskar dig sötnos <3


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0