Hemma en stund igen

Kom precis hem. Har vart i Skövde med Christofer och Philip.
Christofer frågade igår om jag ville hänga med dom dit och jag
hade ju inget bättre för mig idag så. Det var meningen att vi skulle
åka vid 11 så jag hade satt mitt alarm på mobilen halv 10 men
vaknade tyvärr inte.

Så pojkarna hade ringt typ 100 gånger utan att jag vaknat och skickat
sms. Haha, känner mig dålig! Men vi kom iväg tillslut i alla fall. Var
på media markt och biltema och Philip köpte ljud till sin bil, äntligen!
Sedan drog vi till Skara och där käka pojkarna pizza. Jag tycker inte om
pizza så jag lät bli att käka.

När dom käkat klart åkte vi och titta på bil på massa olika bilfirmor. 
Kändes ganska meningslöst eftersom dom bara tittade på skit märken.
Saab liksom, vad är det för nått? Come on! Bmw eller subaru ska det va.

Sen ströga vi bara och nu är jag hemma som sagt. Ska kila ner och
laga mat me min bror nu. Så vi hörs om en stund igen, puss!

Philip och Kiiiiistofejj


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Christofer

Men de va ju volvo vi kollade på ??? och lite saab för det inte fanns nått å göra <3

2009-08-17 @ 16:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0